wtorek, 15 marca 2011

Rusza blog dotyczący technologii MS .NET

          Od wielu lat byłem bardzo sceptycznie nastawiony do blogowania. Być może było to spowodowane tym, że nie mam smykałki do pisarstwa, chęci podzielenia się swoją wiedzą z obcymi ludźmi, wrodzoną nieśmiałością. Jak już nie raz się przekonałem nigdy nie warto mówić nigdy, ponieważ dzisiejszego dnia, zupełnie spontanicznie postanowiłem stworzyć swój blog. 
          Jako, iż z zamiłowania a także w stosunku do przyszłej pracy jestem programistą, więc tej tematyki owy blog będzie dotyczył. Skupię się tutaj na technologii spod stajni Microsoftu, mianowicie Framework .NET, języku C# oraz ASP.NET. 
          Zapraszam do czytania oraz komentowania poszczególnych artykułów, które się ukażą. Jako, że swoją przygodę z programowaniem zacząłem dość niedawno proszę o wyrozumiałość.

1 komentarz: